Shop Mobile More Submit  Join Login
Convergence Ch2 - 021 by suzuran Convergence Ch2 - 021 by suzuran
Updates Mondays and Thursdays!
Read on MangaMagazine! [link]

THANK YOU :iconchichimi: for noticing i forgot to add blood on the flute @____@!!!

Yep, that's Suzuran when she was younger in the corner. :) And Sakura getting dragged away from her. :( Sandrus is a big meanie :(

:bulletwhite::bulletwhite:PREVIOUS:bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite:NEXT:bulletwhite::bulletwhite::bulletwhite:


CHAPTER 1 FLASH VIEWER
Add a Comment:
 
:iconmasterofpokemon96:
masterofpokemon96 Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist General Artist
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG I LOVE IT!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 23, 2012  Professional Digital Artist
really!? :) thanks for loving it!! :) :hug:
Reply
:iconmasterofpokemon96:
masterofpokemon96 Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist General Artist
I have read all of it and the story line is amazing!!!!! XD :-)
Reply
:iconmohitsingh:
MohitSingh Featured By Owner May 22, 2012
I was wondering something was wrong in the story flow and then realized that I missed the last page. Suzuran has a dark past, curious to know what's next.
Reply
:iconzelinath:
zelinath Featured By Owner May 22, 2012  Student Traditional Artist
I think one of the most fascinating things about this comic has to be seeing other peoples' reactions to the characters, outside of those who had known them. :D
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
haha! yeah, it is lots of fun :) Though I think you and Nat are the only ones that read it. XD
Reply
:iconthetronninja:
TheTronNinja Featured By Owner May 21, 2012
*plots to kill Sandrus*
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
let me at em' too! >___<! *gets held back* >___<!
Reply
:iconr-rei:
R-REI Featured By Owner May 21, 2012   Digital Artist
yay update.
what he's doing to little children is bad....
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
:( it is! he's horrible!
Reply
:iconr-rei:
R-REI Featured By Owner May 23, 2012   Digital Artist
man this is so........so deep *cries*
Reply
:iconchichimi:
chichimi Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
I think you missed covering the tip of the flute with blood!! :O

Poor Suzuran. :C
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 21, 2012  Professional Digital Artist
gasp O___O I DID. THANK YOU T_T
Reply
:iconchichimi:
chichimi Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
You're welcome! <3
Reply
:iconriczilla364:
Riczilla364 Featured By Owner May 21, 2012
Wow, she had it hard.
Also, a flute as a weapon.....
Interesting.....
:iconmotherofgodplz:
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
for a little while she used the flute as a weapon :( sniff.
Reply
:iconriczilla364:
Riczilla364 Featured By Owner May 22, 2012
Hopelly she'll not use it as a weapon anymore since she's older now.
Reply
:iconjoachim-berger:
Joachim-Berger Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Writer
Ew, I wouldn't want to be killed with a weapon as blunt as a flute. ^^
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
it was really bloody! ;___; don't look!
Reply
:icontwero:
Twero Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Y-you...doing such thing in a poor girl!
Your monster! >.<
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
he is a monster! :(
Reply
:iconjessethejester:
Jessethejester Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Man....that's harsh
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
:( yep. thanks for reading!! Haha, I love your icon too, Egoraptor <3
Reply
:iconjessethejester:
Jessethejester Featured By Owner May 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Anytime- I mean VENUSAUR!!
Reply
:iconhurricaneclaw:
Hurricaneclaw Featured By Owner May 21, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aww D:

He is a big meanie :(
Reply
:iconsuzuran:
suzuran Featured By Owner May 22, 2012  Professional Digital Artist
He certainly is! >_<!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 21, 2012
Image Size
254 KB
Resolution
638×900
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,218
Favourites
32 (who?)
Comments
27
Downloads
13
×